top of page

 Όροι & Προϋποθέσεις

  • Στην FIX2GO LTD εφαρμόζουμε την διετή (2) εγγύηση περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και Συναφών Εγγυήσεων Νόμου (Ν.154(I)/2021 που αφορά την υποχρέωση του πωλητή απέναντι στον καταναλωτή όταν το προϊόν που έχει πωλήσει δεν ανταποκρίνεται στα
    χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση ή περιγραφή με βάση την οποία ο καταναλωτής αποκτά το αγαθό, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση – να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν.

    Στη περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να αντικαταστήσει ή να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει είναι υπόχρεος να αναφέρει το πρόβλημα στον πωλητή εντός 14 ημερών και να το επιστρέψει στην αρχική μορφή και κατάσταση στην οποία το είχε αγοράσει παρουσιάζοντας μαζί και το έντυπο της απόδειξης  αγοράς.

  • Ο πωλητής είναι υπόχρεος να αντικαταστήσει ή να επιδιορθώσει το προϊόν. Τονίζεται ότι το προϊόν θα είναι στην πρότερη μορφή του χωρίς να έχει παραποιηθεί είτε η συσκευασία είτε το ίδιο το προϊόν και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί.

  • Στην FIX2GO LTD ακολουθείται η εξής διαδικασία σε περίπτωση παράδοσης της συσκευής σας για επιδιόρθωση βλάβης:

  • Ο πελάτης αποδέχεται ότι η συσκευή που παραδίδει στην FIX2GO έχει υποστεί βλάβη ή/και δεν λειτουργεί φυσιολογικά. Η περιγραφή βλάβης στο παρόν γίνεται κατά την απόλυτη κρίση του πελάτη. Μας αναφέρετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τη συσκευή σας και σας ενημερώνουμε την τιμή επισκευής της

  • Αφού συμφωνήσετε με την τιμή και επιθυμείτε να προχωρήσουμε με την επιδιόρθωση καταχωρούμε τα στοιχεία σας – όνομα , επίθετο και τηλέφωνο επικοινωνίας τα οποία θα χρησιμοποιηθούν μόνο για σκοπούς επικοινωνίας

  • Κατά την παράδοση της συσκευής σας εκδίδεται Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής (ticket) στο οποίο αναφέρονται τα στοιχεία σας και το κόστος επιδιόρθωσης της συσκευής σας. Το Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής είναι μοναδικό και θα πρέπει να το παρουσιάσετε κατά την παραλαβή της συσκευής σας. Σε καμία περίπτωση το Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής δεν μπορεί να θεωρηθεί ή να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη.

  • Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια επιδιόρθωσης και επισκευής της συσκευής σας ο εξειδικευμένος τεχνικός μας διαπιστώσει ότι η συσκευή παρουσιάζει και άλλο πρόβλημα ή δεν μπορεί να επιδιορθωθεί, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς και θα συμφωνήσετε εάν θα προχωρήσουμε σε επισκευή με επιπλέον χρέωση ή δεν θα επιδιορθωθεί καθόλου

  • Αφού επιδιορθωθεί η συσκευή σας, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικώς για να την παραλάβετε

  • Στο τελικό στάδιο παραλαβής της συσκευής παρουσιάζεται το Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής με τον μοναδικό αριθμό που σας έχουμε δώσει και παραλαμβάνετε τη συσκευή σας

  • Στην FIX2GO χρησιμοποιούμε πιστοποιημένα ανταλλακτικά για τις επισκευές και επιδιορθώσεις των περισσοτέρων συσκευών. Οι τιμές δύναται να αλλάζουν συχνά λόγω των διαφόρων παραγόντων που είναι ικανοί να επηρεάζουν τις τιμές των προϊόντων (π.χ. ζήτηση, μεταφορικά, εξωγενείς παράγοντες βλ. πανδημία κ.α.)

  • Σε περίπτωση που η συσκευή σας παρουσιάζει πρόβλημα ή βλάβη την οποία δεν είστε σε θέση είτε να περιγράψετε είτε να κατανοήσετε είτε να εξηγήσετε θα ακολουθήσει η υποχρεωτική «Διάγνωση» η οποία θα δώσει την δυνατότητα στον τεχνικό μας να εξακριβώσει ποιό είναι το πρόβλημα της συσκευής σας. Η «Διάγνωση» έχει χρέωση €10 αλλά σε περίπτωση επιδιόρθωσης της συσκευής και χρήσης ανταλλακτικών αφού πρώτα ενημερωθεί ο πελάτης για το κόστος θα προχωρούμε στην ανάλογη χρέωση επιδιόρθωσης και δεν θα καταβάλλεται από τον πελάτη το κόστος «Διάγνωσης» (€10). Αντίθετα, αν ο πελάτης δεν επιθυμεί να προχωρήσουμε σε επιδιόρθωση ή δεν δύναται να επιδιορθωθεί η συσκευή τότε το κόστος «Διάγνωσης» είναι υποχρεωτικό και θα πρέπει να καταβληθεί κατά την παραλαβή της συσκευής.

  • Ο πελάτης οφείλει να χορηγήσει στη FIX2GO τον κωδικό πρόσβασης της συσκευής που παραδίδει προς έλεγχο/επισκευή. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν μπορεί ή δεν επιθυμεί να χορηγήσει τον κωδικό πρόσβασης της συσκευής και αυτό είναι απαραίτητο για να προχωρήσουμε με την διαδικασία, τότε δεν δύναται να ελεγχθεί η συσκευή, να επισκευαστεί και να βεβαιωθεί η ορθή λειτουργία της κατά την παράδοση στον πελάτη.

  • Ο πελάτης δηλώνει ρητά ότι το προϊόν που παραδίδει προς έλεγχο ή προς επισκευή ή για οποιονδήποτε λόγο δεν καλύπτεται από εγγύηση. Εάν, παρά την ως άνω δήλωση του πελάτη, το προϊόν συνοδεύεται από κάρτα εγγύησης, αυτή αυτομάτως παύει να ισχύει με την έγκριση επισκευής. Σε περίπτωση τυχόν των όρων εγγύησης του προϊόντος κατά τον διαγνωστικό έλεγχο ή την επισκευή, η FIX2GO δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη, αφού η επισκευή / έλεγχος γίνεται με την έγκριση του πελάτη.

  • Για τον χρόνο ανταπόκρισης και αποκατάστασης της βλάβης δεν παρέχεται εγγύηση, ανεξάρτητα από το γεγονός της υπογραφής ή μη μιας τέτοιας σύμβασης καθότι η αποκατάσταση πολλών βλαβών εξαρτάται και από το χρόνο ανταπόκρισης και αποκατάστασης του κατασκευαστή ή προμηθευτή ανταλλακτικού, αλλά και απρόοπτων επιπλοκών κατά την διαδικασία αποκατάστασης. Η FIX2GO δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιανδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει για τον πελάτη.

  • Η μη παραλαβή της παραδοθείσας συσκευής από τον πελάτη επί τρίμηνο (3 μήνες) μετά το πέρας επισκευής ή ενημέρωσης αδυναμίας επισκευής της για οποιανδήποτε αιτία και την ειδοποίηση παραλαβής της από το κατάστημα, θεωρείται εγκατάλειψη της συσκευής. Στην περίπτωση αυτή, η FIX2GO δύναται είτε να ανακυκλώσει τη συσκευή είτε να την εκποιήσει για κάλυψη μέρους εξόδων επισκευής και φύλαξης της.

  • Αν και έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφαλείας και πυροπροστασίας (ρολά ασφαλείας, προστατευτικά κιγκλιδώματα, συναγερμοί, πυροσβεστήρες, κ.λπ.) η FIX2GO δεν φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων της συσκευής ή της ίδιας της συσκευής ή τμήμα αυτής σε περίπτωση διάρρηξης του καταστήματος, κλοπής, βανδαλισμού, πυρκαγιάς ή οιασδήποτε φυσικής καταστροφής.

  • Σε περίπτωση που ο πελάτης παραδώσει στο εργαστήριο συσκευή  η οποία είτε παρουσιάζει περίεργα χαρακτηριστικά είτε παραμόρφωση και αλλοίωση της εικόνας της είτε σε πρότερο στάδιο είχε επισκευαστεί σε άλλο εργαστήριο θα πρέπει να αναφέρει τι είδους επισκευή έχει γίνει διότι δύναται τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν να μπορούν να προκαλέσουν ζημιά στην ίδια τη συσκευή είτε ακόμα και στο ίδιο το εργαστήριο (π.χ. φουσκωμένη μπαταρία).    

 

Στη FIX2GO μπορείτε να νιώθετε ασφαλείς να παραδώσετε τη συσκευή σας. Έχετε τη δυνατότητα να βλέπετε το εργαστήριο μας και να παρακολουθείτε την συσκευή σας κατά την διάρκεια της επισκευής της  λόγω του ειδικά διαμορφωμένου χώρου του εργαστηρίου μας. 

 

Εάν έχετε ερωτήματα σχετικά με το παρόν κείμενο Όρων και Προϋποθέσεων, παρακαλούμε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας. 

bottom of page