Λειτουργός Εξυπηρέτησης Πελατών
Επιθυμητά προσόντα:
-
Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση
-
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες
-
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη
-
Ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα ανάληψης αρμοδιοτήτων
-
Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άνεση στην εργασία υπό πίεση
-
Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
-
Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία σε σχετικό κλάδο θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
Βασικές αρμοδιότητες:
-
Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης
-
Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων
-
Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας μετά από διερεύνηση αναγκών
-
Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας, βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου
-
Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρείας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις
-
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
-
Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος
-
Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών
Η εταιρία προσφέρει:
-
Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών, αναλόγως προσόντων
-
Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
-
Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
-
Ευκαιρίες εξέλιξης
Όσοι/ες αγαπούν την τεχνολογία και επιθυμούν να γίνουν μέλος της FIX2GO μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα ηλεκτρονικά στη διεύθυνση hr@fix2go.cy