top of page

Λειτουργός Εξυπηρέτησης Πελατών

Επιθυμητά προσόντα:

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση

  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες

  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη

  • Ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα ανάληψης αρμοδιοτήτων

  • Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άνεση στην εργασία υπό πίεση

  • Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)

  • Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία σε σχετικό κλάδο θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης

  • Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων

  • Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας μετά από διερεύνηση αναγκών

  • Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας, βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου

  • Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρείας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους

  • Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος

  • Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών, αναλόγως προσόντων

  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

  • Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση

  • Ευκαιρίες εξέλιξης

Όσοι/ες αγαπούν την τεχνολογία και επιθυμούν να γίνουν μέλος της FIX2GO μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα ηλεκτρονικά στη διεύθυνση hr@fix2go.cy

bottom of page